۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۴۴

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان:

۵۰۰ روحانی مُبلغ خوزستانی در اربعین فعالیت کردند

۵۰۰ روحانی مُبلغ خوزستانی در اربعین فعالیت کردند

اهواز - مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: همزمان با اربعین حسینی،۵۰۰ روحانی مُبلغ با مدیریت این اداره کل در بخش های مختلف فعالیت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین مهدی اخوان صباغ پیش از ظهر امروز چهارشنبه در ویژه برنامه تقدیر از فعالان حوزه تبلیغ اربعین در اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به اینکه امروزه در شرایطی هستیم که برخلاف گذشته این توفیق گرانقدر نصیب شده که برای زیارت به عتبات عالیات مشرف شویم و اربعین را درک کنیم، درباره اعزام مُبلغان اظهار کرد: امسال نزدیک به ۵ هزار روحانی با مدیریت اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان اعزام شدند که با توجه به تخصص و علاقه خود، فعالیت تبلیغی، فرهنگی، دینی و… انجام دادند.

مسئول کمیته فرهنگی اربعین در خوزستان افزود: انسجام و هماهنگی بین نیروهای فرهنگی اربعین وجود داشت که به علت همین امر و فعالیت های موفق، در جلسات مختلف از این کمیته تقدیر شد.

اخوان صباغ با اشاره به برکت خون امام حسین (ع) در عالم و اهمیت زیارت آن حضرت تصریح کرد: در ایام اربعین امسال همه نیروها برای خدمت آماده بودند و در حوزه های مختلف تبلیغی و خدمت رسانی ارائه خدمات کردند.

وی بیان کرد: سوگواره پایتخت موکب ها و طرح مردمی ضیافت زوار از ویژه برنامه هایی بود که اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان به صورت ویژه از آنها حمایت کرده و حضور مُبلغان در عرصه های تبلیغ نوین را ضروری دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم از ۱۲ تن از فعالان حوزه تبلیغ اربعین که در ایام اربعین حسینی در پایانه های مرزی خوزستان فعالیت داشتند، تجلیل شد.

کد خبر 6236082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha